Deskaccountmanager Centraal Beheer PPI [Netherlands]


 

$ads={1}

Over deze vacature

Bedrijven helpen met hun medewerkers bij hun pensioen. Inzicht geven en zo pensioen makkelijker en leuker maken. Daar maak jij impact!

Werk jij graag als verbinder in een commercieel team? Begeleid jij het offerteproces binnen een complexe pensioenomgeving van A tot Z? Regisseer jij acties op klantsignalen (zonder deze allemaal zelf uit te voeren)? Dan zoeken we jou!

De vacature van Deskaccountmanager is bij Centraal Beheer PPI. Dit is een Premie Pensioen Instelling en voert pensioenregelingen uit voor werkgevers. Binnen Centraal Beheer PPI zorgt het team Accountmanagement voor de commerciële pensioenactiviteiten. Hoofdactiviteiten zijn het zowel direct als indirect benaderen en bedienen van alle klantsegmenten en het initiëren van nieuwe proposities binnen het productdomein Pensioen. De ambitie is om de marktpositie verder te versterken door het blijvend winnen van de voorkeur van de klanten en het rendabel houden en groeien van de klantportefeuilles. Het team Accountmanagement werkt nauw samen met de andere teams binnen Centraal Beheer PPI en ook andere onderdelen van de Oudedagvoorzieningsketen (ODV) van Achmea.

Als Deskaccountmanager ben je complementair aan de accountmanager. Samen dragen jullie zorg voor de realisatie van de teamdoelstellingen (o.a. het vergroten van de omzet en klantwaarde van Centraal Beheer PPI en het behouden van klanten). Jij hebt zowel contact met werkgevers als met pensioen adviseurs.

Wat ga jij doen…
  • Je ondersteunt bij het beheren van diverse werkgevers. Zoals contacten met werkgevers op pensioenregeling-inhoudelijk vlak, het beantwoorden van meer complexe vragen, het oppakken van nieuwe initiatieven en het contractbeheer.
  • Je bent de verbindende schakel tussen de verschillende afdelingen binnen ODV en de pensioenadviseur over de mogelijkheden binnen product, prijs en proces van de pensioenoplossingen van Centraal Beheer PPI.
  • Je informeert en denkt mee over de mogelijkheden wat de PPI kan, in overleg met de Accountmanager. Vanuit jouw expertise informeer en enthousiasmeer je de adviseur.
  • Je levert een bijdrage aan het maken van ondernemersplannen en accountplannen. Je pikt signalen uit de markt op en levert proactief suggesties aan de Accountmanager en het (senior) management.
  • Je begeleidt het offerteproces wat o.a. inhoudt: uitwerken van de (complexe) RFI, uitwerken en opvolgen van offertes, implementeren van de overeenkomst (klantacceptatie en administratieve verwerking), regie voeren op de Inkomende Collectieve Waardeoverdracht naar Centraal Beheer PPI; gedurende het proces betrekken van interne en externe stakeholders.
  • Je beheert samen met de Accountmanager de commerciële portefeuille van Centraal Beheer PPI
  • Je stuurt betrokken partijen in de keten aan voor bepaalde klantvraagstukken; je bent verantwoordelijk voor het initiëren en monitoren van oplossingen zonder dat je deze allemaal zelf uitvoert; je ziet erop toe dat de oplossing ook daadwerkelijk wordt geleverd en juist wordt gecommuniceerd.
  • Je signaleert verbetermogelijkheden, knelpunten en problemen/incidenten en initieert verbeteracties om de klantprocessen beter te laten functioneren.Bedrijven helpen met hun medewerkers bij hun pensioen. Inzicht geven en zo pensioen makkelijker en leuker maken. Daar maak jij impact!

De afdeling

Het team Accountmanagement bestaat uit (indien compleet) uit 3 accountmanagers en 5 deskaccountmanagers. Je rapporteert aan de manager van het accountteam.

Centraal Beheer PPI

Centraal Beheer PPI is de nieuwe dochteronderneming binnen de ODV-keten van Achmea. Binnen ODV draag je samen met je collega’s van Achmea Pensioen & Leven, Achmea Pensioen Services, Achmea Bank, Achmea Investment Management en Syntrus Achmea bij aan het oplossen van maatschappelijk vraagstukken in het domein Inkomen voor nu, straks en later. Centraal Beheer PPI is de rechtsopvolger van ABN AMRO Pensioenen en is al sinds 2012 actief in de markt van de Premiepensioeninstellingen (PPI’s).

Onze visie is de meest deskundige, betrokken en vertrouwde pensioenpartner in 2027 te worden . Dit doen we door vol in te zetten op integratie binnen de Achmea organisatie, te werken aan een excellente performance en te groeien naar onze commerciële ambities. Jij kan vanaf het begin mee helpen bouwen aan onze visie. Durf jij deze uitdaging aan? Kom dan bij Centraal Beheer PPI werken.
Wensen en eisen rondom pensioen veranderen snel. Net als het denken over pensioen. Pensioen wordt persoonlijker en transparanter. De vraag naar het vertalen van complexe pensioenkennis in eenvoudige taal neemt toe. Nieuwe technologie biedt kansen om pensioen toegankelijker te maken. Het pensioen van morgen vraagt om een andere benadering van onze klanten. Onze dienstverlening richt zich op een efficiënte administratie, slimme communicatie en goed pensioenadvies via onze partners. Alles met aandacht voor de deelnemer, werkgever en adviseur door het bieden van totale (financiële) pensioenoplossingen.
Wij onderscheiden ons met onze pensioencommunicatie en interactie met onze klanten. Dat geldt voor onze medewerkers die contact hebben met klanten en deelnemers én in onze vertrouwde partnerrelatie met onze pensioenadviseurs.

Wij zorgen voor financiële oplossingen voor nu, straks en later. Zo bouwen we aan een duurzaam, eigentijds en goed pensioen voor iedereen

Jouw achtergrond

  • Je hebt HBO of WO werk- en denkniveau (Minimaal een MBO 4 opleiding is een vereiste).
  • Je bent in het bezit van WFT Pensioenen. Of je bent bereid deze snel te halen.
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in de pensioenuitvoering. Je hebt hierbij kennis van de pensioenadviesmarkt en inhoudelijke kennis van de beschikbare premieregelingen.
  • Je bent een verbinder. Dit betekent dat je makkelijk schakelt met stakeholders zoals je klant en je collega’s.
  • Je bent analytisch vaardig; je weet vanuit ingewikkelde materie de hoofd- en bijzaken te onderscheiden. Dit doe je onder andere door te luisteren en de juiste vragen te stellen.
  • Je staat voor je mening en durft voor jezelf op te komen wanneer nodig.
  • Je bent klantgedreven en resultaatgericht. Je wil gaan voor het beste resultaat voor je klant en team.

Wat krijg je van ons

Als medewerker bij Achmea zet jij je elke dag in voor een gezonde, veilige én duurzame toekomst. En daar belonen we je graag voor! Natuurlijk krijg je bij ons een goed salaris, een mooie pensioenregeling mét lage eigen bijdrage (3,25%), 136 verlofuren (op basis van 34 uur per week) én korting op onze verzekeringen.
Maar er is meer!

34-urige werkweek

Een 34-urige werkweek is bij Achmea de standaard! Je werkt dan bijvoorbeeld 4 dagen van 8,5 uur. Zo heb je nóg meer tijd voor vrijwilligerswerk, een goed boek, mantelzorg óf jouw favoriete sport!

All You Can Learn

Onder de noemer All You Can Learn volg je opleidingen, cursussen en trainingen. De wereld van leren en ontwikkelen ligt bij ons aan je voeten!

Klimaatbudget

€2500 Klimaatbudget (bij fulltime dienstverband) om je huis te verduurzamen, duurzaam witgoed te kopen óf een elektrische fiets aan te schaffen. Dit bedrag is bedoeld voor producten en diensten die een bijdrage leveren aan verduurzaming en dus de verbetering van het milieu.

Healthy initiatieven

Gezond werken vinden we belangrijk, dus zorgen we ook dat dit kan met een berg healthy initiatieven!

Persoonlijk keuzebudget

Je ontvangt maandelijks een persoonlijk keuzebudget, opgebouwd uit 8% vakantietoeslag, 8,33% eindejaarsuitkering en 3,85% bovenwettelijk verlof. Je kiest zelf op welk moment je dit budget laat uitbetalen, je het gebruikt voor verlofsparen of dat je er vakantie-uren van koopt.

Over Centraal Beheer

‘Even Apeldoorn bellen’… Wie kent de uitdrukking niet? Die zo kenmerkende knipoog van Centraal Beheer uit Apeldoorn. Al meer dan 100 jaar helpen we onze klanten. Particuliere klanten en bedrijven kunnen op ons rekenen.

Elke dag werken we aan de beste oplossingen voor onze klanten. Alle medewerkers helpen daaraan mee. Van klantvragen beantwoorden tot gegevens analyseren. Van schades oplossen tot nieuwe producten of diensten bedenken. Help jij ons mee?

Sollicitatieprocedure

Binnen 5 werkdagen reactie

Of er een volgende stap wordt gezet (en zo ja, welke), weet jij al binnen 5 werkdagen.

Het 1e gesprek

Tijdens onze 1e ontmoeting maken we kennis en bespreken we wat wij voor elkaar kunnen betekenen.

Een assessment

Nieuwsgierig als we zijn, willen wij meteen van alles van je weten. Via je device thuis vul je een online assessment in.

Het 2e gesprek

In een 2e gesprek zetten we de puntjes op de i en beantwoorden we de laatste vragen. Zo weten we beiden waar we aan beginnen.

Arbeidsovereenkomst

Allebei even enthousiast!? Samen met jouw toekomstige manager zet je alle afspraken over het werken bij Achmea op een rij.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال